Son Yorumlar

Bana özel Sözler

Admin | 08:45 | 0 yorum

Çalmazsanız sevinirim.. Malum takip edenim cok Konu hitlerine devamlı bakıyorum:))))

Yüzüme Konuşamayıp arkamdan şakıyanlara, Gereksiz Eleştiri Gizli hayranlıktır. Aynen devam :)))

Biz kimseyi yolda bırakmadık! Geride kalanlar hızımıza yetişemedi

Sen ancak falanıma Filan olursun Unutma Kafamı cevirdigim an yalan olursun

Ybancı şarkı gibiyim dinleyenim çok Anlayanım az ...

Belki tavırların beni en agır küfürlere tahrik eder Ama benim yüzümdeki İP lemez Gülüş senin gelmişini geçmişini Tatmin eder.

Sıradan Biriyim ama ön sıradan..

Acayip mal zenginiyim bütün mallar beni buluyor.

Bogulmakdna korkuyosan Söleyim Thmin ettigin den fazla derinim.

Elimi sallasam 50 si Ama gönlümün istedigi Abdeslisi

Oglum olursa Barbi bebek alacagım Kücükken oynasın kızlarla Büyüyünce Adam gibi sevsin.

Giden Gider özlemem Huyum böle gizlemem Ben aynı filmi ikikere izlemem

Dünyanın 7 tane harikası varmış Ne yani? RauL dan 7 tanemi var:SSS

Soran olursa Numaramı Falan degişmedim halan 10 Numarayımmmmmmmmmm RauLdan Kapak sözler.



Category:

Yazar Hakkında:
!BR@H!M F!R@T Blogumuzda paylaşılan her şey tanıtım amaçlıdır. Telif ihlali olan paylaşımları iletişim kutusundan bize ulaştırabilirsiniz.

0 yorum